وان استار حل مشکل اجرا نشدن فایل های pdf
تبلیغات
تبلیغات
کسب درآمد لایف کلیک
نوشته شده توسط : کیوان

حل مشکل اجرا نشدن فایل های pdf 

نکته ی فوق العاده مهم ( که البته شاید خودتون بلد باشین ) :

شاید تا حالا براتون این اتفاق افتاده باشه که فایلی pdf رو از اینترنت دانلود کرده و به یک نام در کامپیوترتون ذخیره کرده باشین و بعدا که میخواستین اونو استفاده کنین متوجه شدین که باز نمیشه و پیغام خطا میده و خیلی افسوس خوردین و البته اعصابتون هم به هم ریخته و مجبور شدین حذفش کنین. ولی دست نگه دارین.شاید با خوندن این پست مشکلتون برطرف بشه.

البته همونطور که گفتم شاید خیلی هاتون علت این کار و طریقه ی رفع مشکل رو بدونین ولی باز هم فکر میکنم گفتنش از نگفتن بهتر باشه.

علت اینه که برخی از نرم افزارهای pdf خوان فقط نام های لاتین رو میشناسن و قادر به شناسایی نام های فارسی نیستن. این مشکل زمانی پیش میاد که شما نام فایل pdf مورد نظر رو به صورت فارسی نوشته باشین و یا حتی اگه نام اون فایل هم به صورت لاتین باشه و پوشه یا درایوی که اونو در داخلش ذخیره کردین دارای نام فارسی باشه باز هم این نرم افزارها قادر به شناسایی این فایل ها نیستن و پیغام خطا ظاهر میشه و فایل باز نمیشه.

مثلا در آدرس زیر چون در مسیر ذخیره ی فایل یک پوشه با نام فارسی وجود داره، فایل pdf اجرا نمیشه.

e:\freedaneshsaraکتاب 1

 اولین راه حل مشکل : برای حل این مشکل، باید نام فایل و نام پوشه ای که در داخلش نگهداری میشه رو به صورت لاتین در بیاریم. به همین سادگی...

(باز هم میگم که این مشکل ممکنه برای برخی از نرم افزارها وجود داشته باشه)

دومین راه حل مشکل : بعد از تغییر زبان اگر مشکل حل نشد بدون باز کردن برنامه های جانبی بروی فایل پی دی اف کلیک راست کرده و ان را  با مرورگر خود باز کنید اگر در سیستم مرورگر کروم دارید میتوانید از ایست برنامه های باز شده از ان استفاده بفرمایید.

 

نظرتون در مورد این پست چیه؟

 

 





:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل اجرا نشدن فایل های pdf , بازکردن فایل پی دی اف بدون برنامه , باز کردن پی دی اف خراب , فایل های pdf , ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این سایت را حمایت می کنم
___________

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید